Zarządzanie wiedzą małego i średniego przedsiębiorstwa w warunkach orientacji rynkowej – zależności, modele i uwarunkowania organizacyjne.
Wydział: Organizacja i zarządzanie » Książki
Celem monografii była odpowiedź na pytanie: jaką rolę odgrywa zarządzanie wiedzą i orientacja rynkowa w kształtowaniu efektywności funkcjonowania polskich małych i średnich przedsiębiorstw? W pracy omówiono takie zagadnienia jak: małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), orientacja rynkowa, efektywność funkcjonowania przedsiębiorstw oraz zarządzanie wiedzą. Dokonano przeglądu modeli zarzadzania wiedzą oraz poszczególnych procesów zarządzania wiedzą. Przeanalizowano wybrane badania empiryczne związku między zarządzanie wiedzą, orientacją rynkową a efektywnością funkcjonowania MŚP. Przeprowadzone badania pozwoliły na zaproponowanie autorskiego modelu integrującego zarządzanie wiedzą, orientację rynkową i efektywność funkcjonowania przedsiębiorstwa.
typ pozycji: MON
ISBN: 978-83-7880-656-1
liczba stron: 298
format: B5
oprawa: miękka
rok wydania: 2020
wydanie: I