Podręcznik zawiera przegląd współczesnych metod i technik organizacji pracy. Autorzy postawili sobie za cel uświadomienie czytelnikowi, że nieuchronności zmian i skali zagrożeń dla tych, którzy chcą postępować tak, jak to...
W podręczniku omówiono zjawiska i procesy gospodarcze zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa oraz w jego otoczeniu, a także zależności i zasady, będące podstawą podejmowania racjonalnych decyzji w procesie gospodarowania, które...
W podręczniku scharakteryzowano podstawowe założenia, instrumenty oraz narzędzia koncepcji społecznej odpowiedzialności zdefiniowanej jako odpowiedzialność biznesu za podejmowanie decyzji i prowadzenie działań, mających wpływ na...
Prezentowane opracowanie jest podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów na potrzeby przedmiotu „Zarządzanie projektami”, który jest realizowany na kierunkach studiów prowadzonych na Wydziale Organizacji i Zarządzania...
Książka stanowi przegląd podstawowych informacji z obszaru marketingu. Poruszono tu zagadnienia odnoszące się do działalności marketingowej organizacji zyskownych, przedstawiając rolę marketingu na rynku, zarządzania marketingiem,...